2013. augusztus 7., szerda

†Part 18†

*Zayn szemszöge*
Miután Yas kirohant a szobából én szétterültem az ágyon. Mégis mi a fenét csinálok?! Megint furcsa, közeli helyzetbe kerültem vele... Mostanában egyre többet gondolok erre a nőre és ez egyáltalán nem tesz jót, se nekem, se a kapcsolatomnak. Én Laylát szeretem és ez így is marad. Nem eshetsz kísértésbe Zain Javadd Malik! Viszont ezt úgy nehéz betartani, hogyha folyton ilyen közel kerülök hozzá. Őzike szemek... tökéletes test... igen, Yasmin gyönyörű. Aztán meg alapvetően nagyon is aranyos és mindenkivel rendes és közvetlen. Emlékszem milyen bunkó voltam vele az elején... Nem kellett volna vele olyan ellenszenvesen viselkednem. Nem tudom miért, de vegyes érzéseim voltak vele kapcsolatban, ezért próbáltam távol maradni tőle, de a családom ezt folyton megakadályozta. Plusz ott vannak a srácok is, akik egész véletlenül pont ide akartak jönni és megint ide jönnek. Valamiért minden és mindenki azt akarja, hogy én és Yas összekerüljünk. De kérdem én, miért? Ayesha biztosan kifújja magát kicsit és a történteken agyal, mert mindig James csinálja a kaját, most pedig elvan egy ideje... Nagyot sóhajtással zártam a plafonbámulós tevékenységem majd felültem az ágyon. Körbe néztem a szobában - újra - azonban most több dolgot fedeztem fel, mint az első terepszemléletemnél. Sok nyuszis dolog van ebben a szobában. Biztosan szereti a nyuszikat, majd megkérdezem. Egy kis polcon az íróasztal felett található egy csomó szótár. Az egész szobában csak szótár van, meg elvétve egy-két normális könyv. Az asztalon papírok vannak. Eltolom az egyik üres fehér lapot, alatta pedig egy rajzot pillantok meg. Egy arctalan sellőt ábrázol. Ennek mi értelme van? Miért nincs arca? Mosolyoghatna vagy ilyesmi...
- Itt a kaja - jött be vendéglátóm kezében egy tálcával, amin két tányér sült krumplit és ketchupot pillantottam meg.
- Köszi - mosolyogtam rá. - Miért nincs arca?
- Minek? - kapta fel kíváncsi tekintetét miután lerakta az ágyra a tálcát.
- A sellőnek, a rajzon - mutattam.
- Ja! - tört rá a felismerés. - Hát... Gondoltam majd ha túlteng bennem valamilyen érzés - ezalatt boldogságot és szomorúságot értek - majd megrajzolom.
- Ohh értem. Na, de együnk, mert ha megjön Niall nem marad kajánk - ültem le az ágyra majd bekaptam egy krumplit mire Yas kuncogott egyet.
- Csináltunk neki is.
- Mit értesz a "csináltunk" alatt?
- Tudod attól, hogy James már nagyon régóta az inasunk és, hogy van ember aki főz és takarít ránk még én is tudok mind a kettőt - kapott be ő is egy darabkát. - Ennyire szerencsétlennek nézel, hogy még egy adag sült krumplit se tudok kisütni?
- Dehogy is - ráztam a fejem mire nyitódott az ajtó és Harold vetette magát az ágyra, majd szépen követte őt Liam, Dani, Louis és Eleanor majd egy kis időeltolódással Niall egy nagy adag sült krumpli társaságában.
- Niall, még csak most jöttünk - forgatta a szemét Eleanor mire Niell kérdő tekintettel bámult miközben tömte a fejét.
- Te meg már rögtön rárepülsz a kajára... - forgatta a szemét Danielle.
- Nem baj - legyintettem. - Direkt neki csináltuk.
- Oké, de honnan tudtad, hogy merre kell érte menni? - kíváncsiskodott Liam.
- Hát miután bejöttem éreztem két oldalról a kaját. És mivel jobbról erősebb volt az illat ezért egyértelműen arra mentem és kincset találtam - emelte magasba a tányért.
- Niall és a tökéletes szaglása - szólaltam fel.
- Jó, ha a kaja témát kiveséztétek csinálhatnánk is valamit! - csapta össze Louis a tenyerét.
- Mégis mire gondoltál? - fordult felé Harry.
- Nem biztos, hogy mindenki repesni, fog az örömtől, de én medencézni akarok és fogok is - jelentette ki majd levetkőzött bokszerre. Ez most komoly?
- Benne vagyok. Persze csak ha lehet. Yasmin? - fordult Liam említett nő nemű társunk felé.
- Nincs túl hideg ahhoz? - kérdezte.
- Nincs - rázta a fejét Niall. - 26 fok van odakint. Mennyi a medence hőmérséklete?
- Hát nem is tudom... 20-25 lehet.
- Tökéletes - csapta össze tenyerét Hazz.
- Szerintem ez nem jó ötlet - rázta a fejét Dani.
- Szerintem meg igen csak nincs fürdőruhám - biggyesztette le ajkát Eleanor mire Lou felkapta a hátára majd kirohant vele a szobából egyenesen a medencébe.
- Hát akkor induljon a buli! - mondta Liam majd ugyan úgy tett mint Louis.
- Akkor már mi se maradjunk ki - vont vállat Harry és Yasminnel a vízben landolt. Miközben láttam, ahogy elszórakoznak - Yas és Hazza - rossz érzés fogott el. Egyáltalán nem tetszett, amit láttam. Legszívesebben oda mentem volna Harryhez és megmondtam volna neki, hogy "Hagyd békén, ő velem van!", de inkább maradtam az egyik napágyban. Talán féltékeny lennék? Aish... Ez nem jó, nagyon nem jó! A lányok a fiúk nyakába kerültek és úgy kezdtek el "verekedni". A lányok alól Yasmin se volt kivétel. Kezeim ökölbe szorítottam mire egy kezet éreztem a vállamon. Megfordultam majd szőke barátunkkal találtam szembe magam.
- Nyugi. Csak szórakoznak - mondta.
- M-mi van? - dadogtam.
- Látszik rajtad, hogy féltékeny vagy. Viszont Zayn, nem lehetsz egyszerre két lánnyal. Döntsd el mit akarsz. Ennek nem lesz jó vége. Mr. Hamilton is kiakad ha megtudja - tényleg Mr. Hamilton. Ő teljesen kiment a fejemből.
- Igazad van Niall. Észhez kell térnem - mosolyogtam rá.
- Jössz a medencébe? - bólintott az említett hely felé.
- Naná! - mondtam majd lekaptam a felsőm és a többiek közé ugrottam.

*Yasmin szemszöge*
Miután megérkeztek a srácok egy spontán medencézést tartottunk. Miközben Harryvel és a többiekkel szórakoztam lopva-lopva Zaynre pillantottam, aki cseppet sem látszott elragadtatva attól, hogy én Harolddal vagyok. Vagy csak beképzeltem? De ha nem akkor miért ilyen? Talán féltékeny a barátjára miattam? Nagyon rossz volt látni ilyen morcosan és kedvetlenül. Igazából a látványa és az, hogy rossz passzban van nekem is teljesen elvette a kedvem. Később észleltem, ahogy Niall beszél vele majd csobbannak egy nagyot a vízben. Innentől Zayn mosolygott, de nem volt az igazi. Idő közben Eleanor és Louis elmentek egy közeli boltba venni egy kevés italt. Remélem anyáék későn érnek haza és nem veszik észre, hogy itt ivászat volt. Mert, hogy nem kicsit fognak inni az is biztos.
- Kérsz? - nyújtottam a hintaágyban ülő Zayn felé egy csomag gumicukrot.
- Tudod ilyenkor általában egy üveg sörrel kínálnak vagy ilyesmi - nevet. - De egyébként igen kérek.
- Tudod én más vagyok - kacsintottam majd leültem mellé.
- Igen rájöttem. Most is hozod a szokásos furcsa formádat.
- Ö... Köszönöm vagy mi - nevettük el magunkat.
- Megjöttünk! - ordított Louis majd felemelte a magasba a kezében tartott két doboz sört Eleanort pedig bökdöste, hogy ő is emelje a piákkal teli szatyrot a magasba ám ő nem tett így.
- Végre! - pattant fel Harold majd ki is bontotta az egyik sört és inni kezdett.
- Azt hittük sose értek vissza - csatlakozott haverjához Liam is majd szépen lassan mindenki inni kezdett. Zayn is elment magának egy kis italért én pedig a hintaágyban maradtam. Még mindig tartom az elvem, hogy nem iszunk. Igaz mióta itt vagyok egyszer már megszegtem... De az ivás tényleg nem vezet jóra. Plusz roncsolja az agysejteket nekem pedig szükségem van rájuk... Mióta ideköltöztünk teljes fordulatot vett az életem. Itt van ez a csodás - ám néha nagyon iszákos - társaság, Doniya és persze Zayn. Az egészben talán Zayn a legjobb. Úr isten! Miket beszélek...
- Kérsz? - nyújtott felém Zayn egy doboz sört. Szemei csillogtak, arcán a csodás féloldalas mosoly ült.
- Nem iszok.
- Na. Csak egyet - mutatta mutató ujjával majd közelebb tolta a dobozt.
- Muszáj? - kérdeztem mire bólintott. Vonakodva, de kivettem a kezéből majd felbontottam és kortyoltam egy nagyot.
- Na belehaltál? Nem is olyan rossz mi? - kérdezte miközben leült mellém, én pedig csak megráztam a fejem. - Látod mondtam én - kacsintott majd koccintottunk és újra inni kezdtünk.

- Gyere már - húztam Zaynt, hogy gyorsabban oda érjünk a játszótérre. Hosszas győzködés után végre meggyőztem, hogy jöjjünk el. Persze a társaságunkból - neki hála - nem maradhatott el az alkohol se így jött velünk négy doboz sör.
- Megyek, megyek - mentegetőzött Zayn. Mikor végre odaértünk a játszótérre én beleültem az egyik hintába, Zayn pedig letette a söröket a széléhez majd lökni kezdett. Egy ideig így lökött majd elkezdett énekelni, habár ezt inkább nevezném vonyításnak. Az egész szövegből csak annyit értettem, hogy "Tell me you don't want my kiss. That you need your distance, distance...", a többi már nem volt ennyire érthető.
- Oké, Zaynie el hisszük - próbáltam leállítani mikor kiszálltam a hintából és felmásztam hozzá a kis várba majd helyet foglaltam mellette. Lábunk lelógott, kicsit becsiccsentett barátunk a kezembe nyomott egy sört, gondolom, hogy ne egyedül igyon. Fhúú, de meg fogom még én ezt bánni - gondoltam majd kinyitottam és ittam egy keveset.
- Mert? Tiszta jó hangom van - fényezte magát miközben lengette a sört.
- Tudod jobban tolerálom ha józanul énekelsz - kacsintottam rá.
- Nem csak te - mondta majd elnevettük magunkat.
- Tudod Zayn... - kezdtem.
- Mit? - kíváncsiskodott.
- Elfelejtettem - mondtam ki hót komolyan mire elnevette magát. - Látod?! Ez is a te hibád! Ha nem szólsz közbe nem felejtem el - csesztem le mire elnevettük magunkat.
- Aha, de - húzta el az a betűt.
- Most már mindegy - legyintettem. - Lecsúszok - jelentettem ki majd felálltam és a csúszdához mentem. Elhelyezkedtem majd lecsúsztam egyenesen Zayn karjaiba. Hogy ő, hogy került oda azt ne kérdezzétek, mert fogalmam sincs. Helyzet: Zayn kezei újra a derekamon az enyémek pedig a vállán foglaltak helyet. Testünket csak pár milliméter választotta el. Különleges illata megcsapta az orromat és majd' elájultam tőle. Teljesen elvesztem Zayn csoki barna szemeiben. Álmodozásomból a hangja billentett ki.
- Furcsa vagy... Ez tetszik - mondta majd ajkait lassan az enyémekre tapasztotta. Csupán pár szó, és egy aprócska kis puszi, de én mégis a világ legboldogabb embere lettem tőle.

Hát ide is elérkeztünk :D És pont ma xD Egyébként nagyon szépen köszönöm a kommenteket amit a részekhez írtok :$ Miattatok érdemes írni ezt a történetet :) Ohh és kedves ~fruu. nem tudom, hogy a te helyzeted-e a rosszabb vagy az enyém >.< xD Minden esetre egyik sem egy leányálom :(

Minirigó xX

11 megjegyzés:

  1. Uram isten! *-* Ez egyszerűen fantasztikus lett, mint mindig! :3 Gyorsan hozd a következőt, kérlek! :)

    VálaszTörlés
  2. wáááááááááááááááááááá.*-------------* kiberohadt jólett.*------------* hamar a kövit.♥

    VálaszTörlés
  3. Ú, nagyoooooooooon jóóóó leeeeeeeett! *____*
    Hamaaaaaar köviiiiiiit!

    VálaszTörlés
  4. hát ez rendesen cuki lett:DD siessél!:33

    VálaszTörlés
  5. naggggggyyyyyyyyyyyon joooooooo lett :D köviit :D

    VálaszTörlés
  6. Úúúúú,naggyo jóóóó let!! :) Várom a kövit!! :D

    VálaszTörlés
  7. Úristen ez a rész is fantasztikus lett! *-* Siess a kövi résszel már nagyon várom :3 :D

    VálaszTörlés
  8. :o ugye most csak szórakozol velem h itt fejezed be?:o Istenem olyan jó lett *_______________* SIESS A KÖVIVEL!!:))♥

    VálaszTörlés
  9. Juj nagyon nagyon szupi lett ahogy az előzőek is:) *-* Alig várom a kövit:)
    Van egy kis meglepim a számodra:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html a 5. díjnál van a blogod címe:)

    VálaszTörlés
  10. szupiii lett*0* kövit;)
    ééés vár egy kis ez az itt: http://siblingreverge.blogspot.hu/2013/08/dij.html

    VálaszTörlés
  11. Kövitttttt!!Irtó jó lett!!

    VálaszTörlés