2013. július 10., szerda

†Part 15†

/Yasmin szemszöge/
Oké megtettem. Kimondtam a kérdést. Végül is mit veszthetek? Legfeljebb nemet mond és kész. Ó kérlek ne mondj nemet. Nem kellett volna megkérdeznem. Már vagy egy perce csak néz és néma. Megnémult vagy mi? Aj Zayn szólalj már meg kérlek. Beszélj! Mondj valamit. Akár mit. Miért nem mond semmit? Miért kérdeztem meg? Olyan hülye vagyok. Bele se kellett volna kezdenem. Így most több leszek egy elutasítással és egy csomó ideig érezhetem bőröm égését a csiki roham miatt. Elcsesztem. Pedig milyen jól elbeszélgettünk.
- Oké - Mi? ماذا؟ What? Che cosa? 무엇인가 ? Most komolyan azt mondta, hogy oké vagy csak én értettem félre? - Elkísérlek. Úgy sincs jobb dolgom, szóval legalább nem otthon ülök. Utána pedig tanítalak egy kicsit gitározni. És legalább segítek kitenni a zongorát is.
- Te most tényleg beleegyeztél? - csodálkoztam még mindig.
- Aha. De miért olyan hihetetlen ez?
- Eddig úgy vettem észre, hogy megpróbálsz kerülni.
- Anya és Doniya így is-úgyis összerakott volna minket egy helyre. Így legalább megelőzőm a velük való eszmecserét.
- Értem - szóval akkor nem miattam. Csak, hogy Do és az anyukája ne fárassza. De várjunk miért érdekel ez engem? Miért fáj ez nekem? Gyorsan megráztam a fejem, hogy észhez térjek, de nem sokkal lett jobb.
- Meg mostanában egyre jobban elvagyunk nem? - kérdezte miközben odaértünk az Ice 'N' Go árushoz.
- De. Egyre jobban. Nem is vagy olyan bunkó és szörnyű mint elsőre gondoltam - mosolyogtam rá.
- Te pedig nem vagy olyan fura. Vagy ha fura is vagy akkor jó értelemben - mosolygott rám vissza.
- Te furának gondoltál?
- Nem csak gondoltalak - nevetett mire én a vállába bokszoltam majd együtt nevettünk. Mindenki kikérte a saját kis sapkás adagját. Zaynnel összekaptunk azon, hogy ki fizessen. Én ragaszkodtam a fizetéshez azért mert én vagyok az aki úgymond "hívatlanul" van itt. Zayn is ragaszkodott hozzá mert, hogy ő a férfi. Attól, hogy ő a férfi miért kell vezetnie és fizetnie? Ez olyan idegesítő. A "férfiak fizetnek" az egyetlen otthoni szokás amit nem tartok be. Egy nő is ugyan úgy tud fizetni mint egy férfi. Végül abban egyeztünk meg, hogy kétszer eszünk így Zayn is és én is tudok fizetni. Nem voltam hajlandó beadni a derekam. Még szép, hogy nem! Ha egyszer fizetni akarok, akkor fizetni fogok. Még ha ahhoz kétszer is kell ennem a golyócskákat. Apropó erről jut eszembe. Szegény James most biztosan szomorú képpel bámulja az olvadozó édességet vagy már megette. Fölöslegesen ugráltattam. Ez nem volt szép tőlem. Nagyon nem. Majd bocsánatot kérek tőle ha haza értem. Az eladó csaj felismerte Zaynt ami nekünk azért nem jött jól mert kicsit nagyon feltűnően viselkedett. Aláírást követelt aztán képet, de úgy, hogy Zayn vegye le a fullcapet és a szemüveget. A nagy fényképezésre felfigyeltek az emberek aztán pedig meglátták, hogy kivel is lehet fényképet készíteni, így történt az, hogy Zaynt ellepték a rajongók. Szegény Safaa majd elveszett a tömegben, de szerencsére közel voltam hozzá így kitudtam menteni. Waliyha eléggé nagy lány már így simán kimenekült és ő is mellénk ült a padra.
- Sokszor szokott ilyen lenni? - kérdeztem Walit.
- Hát mikor, hogy. Van olyan mikor szerencsehétbe kerülünk és olyankor egész héten nincs Directioner front. De van olyan, hogy minden nap, vagy egy nap akár kétszer. Safaa még nem nagyon tud megmenekülni, de dolgozunk rajta. Azt tudja, hogy ilyenkor futni kell amerre látsz, de attól, hogy kilenc éves még könnyen magával sodorja az ár. Aztán csak annyit vesz észre, hogy összetaposva Zayn ölében köt ki mert odáig sodorták.
- Úúú, az fájhat.
- Fáj is - helyeselt a kislány. - Sajnos még alacsony vagyok és nem vesznek észre. Túlságosan lefoglalja őket Zayn sztár vagyok szeressetek Malik - duzzogott.
- Haragszol Zaynre? - vettem az ölembe.
- Igen. Ilyenkor minket mindig elfelejt mintha itt se lennénk és csak azokra a lányokra figyel. Pedig őket nem is ismeri és szereti. Engem szeret velem pedig nem foglalkozik. Szeret ugye?
- Safaa Zayn foglalkozik veled. És szeret. De őket is szereti. Sokat köszönhet azoknak a lányoknak. Viszont téged jobban szeret és bármit megtenne érted.
- Akkor miért nincs itt? Miért nem ő fog az ölében? - csordult ki egy könnycsepp a szeméből.
- Húgi semmi baj. Mindjárt jön. Neked is van álmod ugye? - kérdezte az idősebbik lány mire a kicsi bólintott. - Nekik most teljesül. Zayn teljesíti az álmukat mert tudja. Ezért foglalkozik azokkal a lányokkal is. Neked jól esne ha nem teljesülhetne az álmod egy kislány miatt? Ha nem mehetnél hozzá Niallhöz?
- Nem.
Szóval Safaának az az álma, hogy Mrs. Horan legyen. Ez aranyos. Igaz még csak kilenc éves, de így is több esélye van rá mint a többi lánynak aki Niall felesége akar lenni mivel ő Zayn testvére. Így már jó eséllyel indul.
- Mindjárt jön Zayn.
- Ez nem igaz. Ne hazudj. Te is jól tudod, hogy legalább fél órát ülhetünk itt ha nem kettőt - fúrta fejét a nyakamba.
- Ne foszd meg őket attól, hogy teljesüljön az álmuk. Gyere hintázzunk addig. Később Zayn is csatlakozik. Ígérem - mondtam.
- Rendben - bólintott. Safaával az ölemben elmentünk a legközelebbi hintához. Safaa beleült én pedig löktem. Waliyha pedig elfoglalta a mellette lévő hintát. Már több mint egy órája vártunk Zaynre. Azóta csúszdáztunk, homokoztunk, kipróbáltuk azokat a forgó dolgokat. Mindent ami a játszótéren volt. Még ilyen nagy több személyes trambulinban is voltunk, hogy elüssük az időt mire Zayn végre hajlandó volt visszajönni hozzánk. Hála az égnek több nyafogás Zayn hiánya miatt nem volt és jobban megismertem a lányokat. Ők is nagyon aranyosak és jól el lehet velük lenni. Úgy néz ki csak Zayn ilyen ellenszenves...
- Sapi és szemüveg? - kérdeztem.
- Már mindegy. Mindenki megkapta amit akart - fújta ki a levegőt Zayn.
- Végre - mondta Wali.
- Hiányoztál Zaynie - ugrott bátya nyakába Safaa.
- De hiszen itt voltam végig - fogadta húgát Zayn.
- Csak mással.
- Sajnálom. Megbocsájtasz?
- Igen ha ugrálsz velem - mutatott a trambulin felé.
- Rendben. Neked bármit - nyomot egy puszit Safaa arcára.
- Akkor már én is akarok még egy kört! - közölte Wali akaratát.
- Még szép! Yasmin gyere te is - invitált az egyetlen férfi körünkben.
- Nem, nekem az előző elég volt - tiltakoztam.
- Ne kéresd magad! Jössz és kész - mosolygott majd elkezdett húzni. Bementünk tehát egy új körre. Egyébként eszméletlenül jó szórakozás ez az ugrálás. Főleg ha társaságban vagy. Nekem is be kell szereznem egyet otthonra. A kocsiból úgy is maradt pénzem plusz hely is van neki. Haza megyek és be is avatom anyáékat trambulinos terveimbe. És megtanulok különféle dolgokat például a szaltót. Volt pár srác aki igazán jól nyomta. Tetszik ez a dolog. Persze itt volt Zayn is aki olyan "tökéletes" szaltót lenyomott, hogy azt fájt nézni. Talán majd legközelebb. Talán...

Este nyolcra értem haza. Eléggé kifáradtam. Ma még csak mentem. Gyorsan váltottam pár szót anyáékkal és elnézést kértem Jamestől vagy hatszor amiért fölöslegesen küldtem el Ice 'N' Go-ért. De megette ő szóval mindegy. Vettem egy forró fürdőt a kádban. Kiürítettem az agyam. Nem gondoltam semmire csak élveztem a gyertyákat a habfürdőt és a zenét ami a háttérben ment. Több órán keresztül feküdhettem a kádban. Az sem zavart, hogy már rég kihűlt a víz. Olyan lettem mint egy száz éves nyanya. Tiszta ránc. Megtörölköztem majd magamra kaptam a szokásos pizsinek szánt toppot és francia bugyit majd bedőltem az ágyba. Homokember rögtön akcióba is lépett.

Minirigó xX

6 megjegyzés:

  1. *______________* IMÁDOM:$ Siess a kövivel!;)♥

    VálaszTörlés
  2. Jujj imádtam!*-* Hamar a köviit!:) Annyira imádom ezt a történetet!:D
    Nekem is van egy blogom amiben Zayn az egyik főszereplő. Bár még nagyon az elején járok:) De ha gondolod nézd meg:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Homokember?! O.o XD
    Köviiiiiiiiit!

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett! :D Köviiiiiit!!! *----* :D:D

    VálaszTörlés