2013. április 10., szerda

†Part 2†

/Yasmin szemszöge/
Miután leszálltunk a Londoni repülőtéren egy ismeretlen ember átadott nekünk egy kocsit amivel eljutottunk Bradfordig. Később kiderült, hogy ez az új autónk amit egy dolgozó hozott el nekünk. Elvileg jövőhéten - ami már csak négy nap távolságra van - elmehetek új kocsi után nézni, - hú de jó - mintha ezzel jobb kedvre deríthetnének. Ha a szeretet már nem megy akkor ott a pénz... De azért ez felvidít valamilyen szinten. Viszont aminek örülök az az, hogy elmehetek új zongorát is venni, de addig is ki kell bírnom valahogy. Ilyenkor kerül elő az oly' ritkán használt gitárom.

Apám egy nem túl kicsi se túl nagy ház előtt állt meg. Kívülről elég otthonosnak látszott és belül is az volt. Az előszobából a nappaliba egy boltíven keresztül lehetett eljutni. A nappali fala fehér és barna volt, a padló fehér rajta egy óriási világosabb barna puha szőnyeg amin egy fehér ülőgarnitúra és kis asztal volt látható. Az ülőgarnitúra sarkában egy állólámpa volt elhelyezve előtte pedig az eléggé nagy Tv. A szőnyeg sarkán pedig fekete kör alakú ülőhelyet találhatunk amin többen is elférnek.
- Merre találom a szobám? - érdeklődtem.
- Az elválasztófaltól balra és ott jobbra a második ajtó - világosított fel James aztán már el is indultam a szobám felé, de még szétnéztem a házba. A barna elválasztófaltól jobbra az illemhely volt megtalálható balra pedig a konyha, az étkező és a szobák. Az illemhely fekete és fehér színekkel volt ellátva.  A konyha fehér és rózsaszín színekben pompázott. Az étkező és a konyha egy félfallal volt elválasztva. Anyáék szobáját nem részletezném egyszerű volt és kifinomult. Az én szobám színek terén nem volt túlkomplikálva. A fehér szín dominált, de néhol az ezüstöt is fel lehetett fedezni. Belépve egy kisebb tárolót láttam, felette a falon egy plazmatévé előttük pedig egy ezüst alul és felül kivilágított keretben volt az ágy. A keret körbevette az ágyat és mindenhol volt elég hely az üléshez, az ágy lábánál még egy méretesebb teret is hagytak. A fekvőhely melletti falon zenelejátszó és hangfalak voltak. Jobboldalán pedig egy tolós üvegajtó volt ami a kertbe vezetett. Jobbra fordulva volt egy kanapé előtte pedig a kis asztal ami mellett fehér fotel.  A hangfalas fal mögött egy fésülködő asztalt és egy nagy beépített szekrényt fedeztem fel aminek az ajtaja elhúzhatós volt és az egész tükörből állt. A szekrény mellett a fürdő helyezkedett el ami fekete és fehér színekbe volt öltöztetve és egy nagy kádat plusz zuhanyzót találtunk benne - ilyet anyáék szobájába is találtam - a fürdő nem volt valami óriási, de ez cseppet sem zavart. A szobába még volt íróasztal is. Első jó dolog a költözésben a ház. Ez sokkal jobban tetszik mint a másik... És elvileg még van egy elég nagy hátsókert is.
- Hogy tetszik? - érdeklődött apám mikor kimentem a nappaliba.
- Imádom. Sokkal szebb mint a régi - mosolyogtam rá.
- Örülünk neki - villantotta meg fogait anya is. - Pakolj ki és mire végzel jöhetsz vacsorázni rendben?
- Igen. Akkor vacsoránál találkozunk - mondtam aztán visszamentem a szobámba és elkezdtem kipakolni. A repülőút eléggé lefárasztott, így sokkal inkább vettem volna egy forró fürdőt, de arra sajnos most nem volt lehetőségem. Egy óra múlva James segítségének hála az összes cuccom kipakoltam.
- Mit eszünk? - kérdeztem miután helyet foglaltam az asztalnál.
- Shami Kebab-ot - válaszolt kérdésemre apám.
- Az jó - mondtam és egy kis mosolyt is megeresztettem. A vacsora után visszavonultam a szobámba és gyorsan lezuhanyoztam aztán pedig felavattam az új ágyam ami eszméletlenül puha és kényelmes volt.

Reggel fura volt, hogy nem a megszokott helyen ébredtem. Első dolgom az volt, hogy felmentem egy közösségi oldalra és tájékoztattam Javeriát, hogy milyen tökéletes is ez a ház és mennyire imádom. Bementem a fürdőbe és helyretettem magam. Átvettem egy kényelmesebb ruhát ami egy narancssárga bő pulcsi és egy fekete cicanadrág volt. Mikor kiértem a nappaliba anya Tv-t nézett, apa pedig újságot olvasott.
- Most kimegyek a kertbe szétnézek ott is - mondtam majd el is tűntem. A kertbe volt egy medence egy grillezős és szalonnasütős hely. A medence mellett elvolt helyezve pár kerti bútor. A bokor rengeteg között találtam egy egész vékonyka ösvényt és gondoltam felfedezem, mivel úgysincs jobb dolgom. Az ösvény végén egy falat találtam amit benőtt a gaz, de nem zavart kezemmel tapogatni kezdtem és egy kis ajtót találtam, mellette egy feliratot "The Secret Garden".
A kis fémlapot kezdtem vizsgálni, majd egy óvatlan mozdulattal leszedtem...
- Gratulálok Yasmin - mérgelődtem magamban. A lap mögött egy üreg volt a falban. Kíváncsi természetemnek hála muszáj voltam felfedezni belsejét. Egy apró méretű, régi kulcsot találtam benne. Gyorsan kivettem és visszahelyeztem a fedőt. A kulcsot óvatosan behelyeztem a kulcslyukba és elfordítottam. A zár kattant és az ajtó kitárult. A dús növényzettől nem fértem be az ajtón így visszamentem az ösvényen egy eszközért amivel eltudtam tüntetni olyan szinten a nem kívánt növényzetet, hogy kitudjam nyitni. Miután ez megtörtént, egy kevés erőt kifejtve kinyitottam a kisajtót. Lehajoltam és átbújtam rajta. Egy kis tavat és egy pavilont találtam az ajtó mögött amihez egy fehér hídon keresztül vezetett az út. A hely kicsit gondozatlan és elhanyagolt volt. A virágok nem nagyon virítottak és a pavilon is ütött-kopott állapotban volt.
- Az isten is nekem teremtette ezt a házat - mondtam ki. A hely egyszerűen gyönyörű volt. Még így kissé lepukkantan is. A pavilonban két kis padot pillantottam meg. A kertet teljes egészében feltérképeztem. Egy kis szökőkutat is találtam amiből úgy ahogy jött a víz. A tavacska közelében egy régi hinta volt amire már ráfért a felújítás. "Drága" életemet kockáztatva ráültem a hintára - ami két személy befogadására is képes ha úgy adódik a helyzet -. Vagy azért mert még volt erő a hintába, vagy mert az én csekély 50 kilóm túlságosan könnyű, de a hinta túlélte a kis akciómat. Kimentem a kertből, bezártam az ajtót és visszatettem a kulcsot oda ahonnan elvettem. Ettől a perctől kezdve ez az én titkos kertem lett ahová minden gondom elől elbújhatok és ha magányra vágyom bármikor befogad. Ezek után még tengettem egy kis időt a nyilvános kertünkben és már mentem is vissza a házba.
- Ma elmegyünk Yaserékhez - nézett fel apám az újságból.
- Mi? Már ma? - lepődtem meg.
- Igen lányom már ma. Minél előbb találkozol azzal a fiúval annál jobb. Szóval pihend ki magad, hogy a legjobb formádban legyél - mondta anyám.
- Kettőkor indulunk - szögezte le apa majd újra az újságjára koncentrált. Én bementem a szobámba és az ágyra vetettem magam. Egyáltalán nem is volt eszembe, hogy ilyen hamar elfog jönni ez az idő is. Azt hittem még legalább egy hetem lesz mielőtt beállítunk, hogy hé itt vagyunk kezdődhet az esküvő. Hát úgy látszik tévedtem...

Na itt lenne a 2.rész :) Remélem ez is elnyerte a tetszéseteket :$ Várom a komikat, írjátok le a véleményeteket bátran mert nagyon kíváncsi vagyok rá :D A pipákat is örömmel fogadom ;) A chat-be is nyugodtan írhattok bármit. Ha minden jól megy jövőhét szerdán hozom az új részt :3

Minirigó xX

4 megjegyzés:

  1. imádom, gyorsan a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  2. A véleményem? FANTASZTIKUS! Annyira jó, hogy ez nem egy hétköznapi rajongó-híresség kapcsolat és gondolom nem meglátom-beleszerettem első látásra történet. Szóval remépem hamar houod a kövi részt, mert nagyon felcsigáztál! ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon joó :)) mikor lesz kövi??

    VálaszTörlés